środa, 29 marca 2017

Wspaniałe na różne okazje.

Niedawno przybył do mnie pewien gość. Odwiedziny te były zapowiedziane i ciągle powtarzałam sobie w myślach: "kiedy nadejdzie ten dzień?", ale zastanawiałam się też, co mogę upiec na tą okazję... Postanowiłam przyrządzić kilka wypieków...... Małych, półkulistych i w dodatku bardzo pysznych!
Czy już wiecie co to mogło być? Tak! To babeczki! Wiecie dlaczego takie pyszne? Dlatego, że polałam je NIEBIESKIM lukrem i posypałam KOLOROWĄ posypką. Były rozkoszne i mleczne.Bardzo mi, mojemu tacie i gościowi posmakowały. Sami pomyślcie... Jak mogły by nie smakować (W załączonym na samej górze obrazku) takie prześliczne babeczki? Mam nadzieję, że spróbujecie takie babeczki upiec. Życzę powodzenia w pieczeniu i do zobaczenia! 😎            


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz