sobota, 18 lipca 2015

Mały Książę

Chciałam Was zachęcić abyście przeczytali książkę pod tytułem "Mały Książę" Ja niedawno kupiłam ją sobie ze swoich wakacyjnych pieniędzy i kosztowała tylko 5zł! Tata powiedział mi, że będziemy ją razem czytać w każdy wieczór ale ja nie mogłam wytrzymać i przeczytałam wszystko sama w dwa dni. 

Głównym bohaterem tej książki jest chłopiec - mały książę, który spotyka się z różnymi postaciami: pilot, róża, lis, latarnik, pijak, bankier, król i podróżnik to wlaśnie osoby, z którymi rozmawia chłopiec. On przybył na ziemię z innej planety i chce znaleźć prawdziwego przyjaciela. Tą książkę napisał  Antoine de Saint-Exupéry. Tata mówił mi, że widział dom w Paryżu, w którym mieszkał ten pisarz. Antoine de Saint-Exupéry był lotnikiem i sam narysował ilustracje do książki o małym Księciu.


W internecie znalazłam ciekawostki o małym Księciu. W Japonii znajduje się muzeum małego Księcia. Na tym zdjęciu możecie zobaczyć fontannę właśnie w tym muzeum. Ta książka jest bardzo mądra, jest czasami smutna ale czasami jest wesoła. Jeśli chcecie to możecie ją przeczytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz