sobota, 6 czerwca 2015

To nie książki:) To książki!

Dzisiaj chciałam napisać na swoim blogu o takich dziwnych książkach, które sobie niedawno kupiłam i niektóre z nich kupili mi moi rodzice. Te książki są dziwne dlatego, że mają bardzo dużo dziwnych pomysłów, które należy wykonać. Trzeba niekiedy na zrobienie tych pomysłów poświęcić wiele czasu. Są tam bardzo ciekawe zadania, na przykład takie: "To jest wymyślone miejsce. To jest Twoja własna planeta. Musisz dodać do niej elementy, żeby ożyła. Stwórz legendę z symbolami aby dodać budynki, ludzi i wytwory swojej wyobraźni. Opisz pogodę i mieszkańców, dodaj drogi, itp"

Ale też są czasami bardzo śmieszne zadania, na przykład takie: "To jest pułapka. Zrób lub napisz tu coś, co sprawi, że nie-książka kogoś wciągnie..." Na zdjęciach widać wszystkie książki, które mam u siebie ale niedługo pojawi się jeszcze jedna część, której mi brakuje: "Książka pod tytułem. Tom I" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz